Thursday, June 16, 2011

khususan ila ya alif.....


assalamualaikum =)

apakah perasaan ai first time dengar lagu hambamu Allah oleh mawi , ustaz akhil khay n imam2 muda ?? jawapannye , ai terus teringat si dia . Sebab si dia "hanyalah seorang hamba ALLAH yang bakal menjadi imam dan pemimpin" pilihan azwa Lula ....

Bait bait hambamu Allah~
Ke arah satu perjalanan , Dalam sebuah kehidupan ,
Demi untuk mengecapi , Hasrat murni di dalam hati ...
Usaha dengan doa itu , Masanya akan tiba ,
Dengan restu Illahi , Kelak pasti akan ditemui ...
 
Suluhkan cahaya hati di terang , Tunjukkan jalan seandainnya hilang ,
Tegakkan perjalanan , Yang bakal ditempuh ,
Tegakkan semangat bila runtuh, tibanya disisimu ku berserah,
Terimalah aku....... Hamba mu Allah .

Sekiranya takdir menguji , Cekalkan hasrat dihati ,
Semoga kesusahan bisa , Mengajar erti terus azam .
Usaha dengan doa itu , Masanya akan tiba ,
Dengan restu Illahi , Kelak pasti akan ditemui .

Suluhkan cahaya hati di terang , Tunjukkan jalan seandainnya hilang ,
Tegakkan perjalanan , Yang bakal ditempuh ,
Tegakkan semangat bila runtuh, Setibanya disisimu ku berserah,
Terimalah aku . Hamba mu Allah ..........

Amalkan doa ni (bakal imam saye)~
Al Anbiya : 89 : Ya Tuhanku, janganlah Engkau membiarkan aku hidup seorang diri dan Engkaulah waris yang paling baik.

Sejuk hati ai dengar ^^
*pause lagu belog ai dulu , then klik play for this video ye (",)*


" untuk sekian lamanya kite bersame . untuk setiap waktunye saya  merinduimu . untuk setiap detiknye saya mencintai kamu . untuk setiap kali doaku kepada ALLAH ... semoga termakbul doa saya bahawa kamu adalah "imam" saya dan si anak anak *di mase depan* . kamu adalah mohammad alif rahmed " insyaallah ......
 
 terima kasih sudi bace . ma'assalamah . 
*entry ini luahan hati ai*






4 comments:

i n n z c h u b b y said...

wa, td pun inn dgr lagu ni kat MHI...

tetibe terus download..

besh kan?

zaradgreat said...

fewiiiiiiiiiittt!!

Hati Tisu said...

@inn : haah .. besh =)

Hati Tisu said...

@zara : phoooooweeeet :p .. attoi .. malu aku lah ! hahhahha